Diensten PDF Afdrukken

In de detailhandel staat dienstverlening centraal. Uw klanten mogen dat van ú verwachten en ú mag dat van Van Hessen verwachten! Wij ondersteunen u met onze diensten zodat u een optimaal rendement heeft van onze kwalitatieve oplossingen.

Installatie en Training
Bij Van Hessen Retail kunt u terecht voor een totaaloplossing: gedurende het gehele traject staan wij voor u klaar.

  • begeleiding bij de keuze van de juiste automatiseringsoplossing voor uw bedrijf,
  • configuratie en installatie door professionele medewerkers
  • een opleidingsprogramma toegespitst op uw bedrijf
  • assistentie bij de in gebruik name van uw nieuwe systeem.

 

Support & Onderhoud
Ons enthousiaste supportteam staat garant voor de nazorg. Onze helpdesk medewerkers staan graag tot uw beschikking om vragen te beantwoorden en storingen op te lossen tijdens uw gebruik van het systeem. Software Support Contracten geven u toegang tot deze helpdesk, ook na kantooruren en in het weekend (afhankelijk van de contractsvorm). In het kader van een POS Hardware Onderhoud contract kunt u niet alleen rekenen op een snelle service in geval van storingen, maar wordt tevens preventief onderhoud uitgevoerd om uw apparatuur storingsvrij te houden. Een Hardware & Systems Service contract verzekert u van een snelle oplossing van gemelde storingen aan de file server, interface Pc's of kritische werkstations, zodat u zo snel mogelijk weer over uw systeem kunt beschikken.