Support

Ons enthousiaste supportteam staat garant voor de nazorg. Onze helpdesk medewerkers staan graag tot uw beschikking om vragen te beantwoorden en storingen op te lossen tijdens het gebruik van uw systeem.

De toegang tot de helpdesk is afhankelijk van het afgesloten support contract. Indien u een contract heeft afgesloten, worden vragen en storingen zonder verdere kosten voor u afgehandeld. Indien u geen contract heeft afgesloten, wordt de behandeltijd tegen de geldende tarieven aan u doorberekend. Storingen die buiten de afgesproken contracturen vallen, kunnen tegen een verhoogd starttarief gefactureerd worden.

 

Contactgegevens Helpdesk Van Hessen Retail 

Product

E-mail

Retail kassa systemen

  Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken   

Direct telefoonnummer +31 (0) 73 543 02 87  

(tijdens kantooruren)


Openingstijden 

De helpdesk is geopend van 9.00-17.00 uur op werkdagen. Een team van medewerkers is elke dag beschikbaar om u telefonisch te woord te staan. Indien de vraag niet telefonisch af te handelen is, maken wij gebruik van internet- of modemverbindingen om uw systeem te benaderen. Aanpassingen of storingen kunnen zo op afstand voor u verholpen worden.